+420 222 539 539
Po - Pá: 8:00 – 20:00 So - Ne: 9:00 – 16:00

Hotel Atlantis Brno Recenze

Hodnocení hotelu

92%
Perfektní

dle 83 recenzí

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    94%
  • Čistota

    95%
  • Vybavení

    93%
  • Pohodlí

    89%
  • Poměr cena/kvalita

    90%
Zobrazit recenze, které napsal:
  • ostatní
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:

Anonym

dospělý pár, 15.7.2023

Čeština

  • Celkové hodnocení
52 %
  • pouze se nám libil bazén

  • Měli jsme spoustu výhrad: úklid pokoje, který měl být každý den jsme museli o něj žádat, velice slabá wifi, v koupelně se tvořila plíseň, snídaně dobré, ale kazila to lepkavá podlaha, večeře: salát cesar si raději nedávejte a špagety s mořskými plody taky hrůza, co bylo dobré byla polévka

Personál
6
Služby
6
Čistota
4
Pohodlí
4
Cena/kvalita
6

Anonym

jednotlivec, 3.9.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
56 %
  • Hotel se mi líbil před 18 lety, měl jsem na něj velmi pozitivní vzpomínky. Mělo u těch vzpomínek jen zůstat.

  • V sobotu večer jsou obě dve hotelové restaurace obsazené! Jedna svatba a jedna oslava! Takže vám obslouží v Lobby. To jsem ještě nezažil. Snídaně se pravděpodobně od 8.30 pravděpodobně nedoplňují, aby něco nezbylo. Škoda, hotel je na super místě.

Personál
6
Služby
4
Čistota
6
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6

Miroslava

jednotlivec, 8.5.2023

Čeština

  • Celkové hodnocení
68 %
  • krasne prostredie, cisty hotel

  • bohuzial obsluha pri kase - casnicka nebola velmi prijemna, velmi maly vyber jedal, a nepochopila som preco sme mali otvorene izby dokoran v den odchodu po prichode z ranajok. My aj vedlajsia izba. Zial, vsetko zavisi vzdy od milost a ludskosti .. to nam vzdy zostane v pamati z kazdeho vyletu.

Personál
2
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6

Milan Bartoloměj

dospělý pár, 5.11.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
68 %

(bez textového hodnocení)

Personál
5
Služby
4
Čistota
9
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Anonym

dospělý pár, 20.8.2023

Čeština

  • Celkové hodnocení
72 %
  • Wellness celkové, čistota vody v bazénu, celkové cely areál, večer klid v hotelu. Celkové pozitivní dojem.

  • Nabídka večeři, nemožnost objednání polopenze, během týdenního pobytu neproběhl ani jednou úklid pokoje a koupelny, o výměnu ručníků jsme museli požádat.

Personál
6
Služby
8
Čistota
6
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Anonym

jednotlivec, 13.3.2019

Čeština

  • Celkové hodnocení
72 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
6
Cena/kvalita
4
Hotel Atlantis Brno odpověděl na tuto recenzi.
Děkujeme za Vaše hodnocení a budeme rádi, když se k nám v budoucnu zase vrátíte.
S pozdravem, Hana Mácová (sales manager).

Anonym

jednotlivec, 30.10.2019

Čeština

  • Celkové hodnocení
76 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
6
Čistota
6
Pohodlí
6
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 5.9.2021

Čeština

  • Celkové hodnocení
80 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Anonym

jednotlivec, 22.4.2019

Česká republika

  • Celkové hodnocení
80 %
  • V pokoji číslo 120 je rušivý element to odsávání.

Personál
10
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
8

Lukáš

dospělý pár, 20.1.2019

Česká republika

  • Celkové hodnocení
80 %
  • Super snidaně přijemny personal

Personál
10
Služby
6
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
10

Václav

jednotlivec, 25.10.2017

Česká republika

  • Celkové hodnocení
80 %
  • Super

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Anonym

jednotlivec, 30.4.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
80 %
  • ranajky totalne sklamanie

Personál
10
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
6

Martina

skupina přátel, 19.2.2024

Čeština

  • Celkové hodnocení
84 %
  • Velmi příjemná pani/slečna recepční. Tichý, čistý, velký pokoj.

  • Přístup personálu na recepci ve wellness časti. Slečny v tom měli zmatek a jejich komunikace se nesla v duchu příkazů a zákazů. Quesadilla v snack baru ve wellnessu se nedala jíst+ješte k tomu byla pikantní co nebylo nikde uvedeno.

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
6
Cena/kvalita
8

Antonin

dospělý pár, 10.7.2022

Česká republika

  • Celkové hodnocení
84 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Anonym

jednotlivec, 19.1.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
84 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Milan

dospělý pár, 24.10.2018

Humpolec Česká republika

  • Celkové hodnocení
85 %
  • Přístup personálu a výborné jídlo

Personál
10
Služby
0
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Blanka

skupina přátel, 2.10.2023

Čeština

  • Celkové hodnocení
88 %
  • Byli jsme moc spokojení , ale personál u wellness nebyl až tak vstřícný.

Personál
6
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 12.3.2023

Čeština

  • Celkové hodnocení
88 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Anonym

skupina přátel, 27.11.2022

Česká republika

  • Celkové hodnocení
88 %
  • Příjemná obsluha na recepci i v restauraci. Masáže byly krásným zážitkem.

  • Náš pokoj divně zapáchal - nedokázali jsme identifikovat, co nám to připomíná. Smrad z klimatizace? Koberce? Nic příjemného.

Personál
8
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Jiří

rodina s malými dětmi, 18.7.2021

Česká republika

  • Celkové hodnocení
88 %
  • Lokalita,bazén,ubytování,vstřícný personál.Návštěva lišek.Příjemné zpestření pro děti.Je škoda,že je chcete odchytit.Hotel je uprostřed polí,vlastně vetřelec v liščím revíru.

  • Chyběla klimatizace,welnes,širší nabídka teplých jídel v jídelníčku.

Personál
10
Služby
10
Čistota
8
Pohodlí
10
Cena/kvalita
6
Hotel Atlantis Brno odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den, velmi Vám děkujeme za krásné hodnocení. Lištičky jsou suprové, rádi bychom kdyby tu mohly zůstat, necháváme tu spoustu zvířátek volně pobíhat. Uvědomujeme si že jsme v přírodě. Ovšem u lišek je to trochu něco jiného, mohou být nebezpečné a kdyby nějakého hosta pokousaly na pozemku hotelu, budeme z toho mít oplétačky a hlavně nechceme aby někdo přišel k úrazu. Chceme to tu mít bezpečné, děti zde pobíhají všude možně a nechceme ani pomyslet co by se mohlo stát. No doufám že s lištičkami bude zacházeno dobře a jen je přestěhují.

Víme, že v nastupujícím tropickém podnebí je to bez klimatizace téměř nemyslitelné. Proto již máme v plánu na další sezónu klimatizace rozšířit i do zrekonstruovaných pokojů PLUS, které už na to jsou připravené.

Doufáme, že jste si pobyt u nás užili a můžeme se na Vás těšit zase někdy příště už i s otevřeným wellness.

Denisa Kupčíková (marketing manager)